Det är sent…

Det är sent, jag börjar jobba om några få timmar  men likaväl är jag vaken. Just ätit middag och det är väl just därför att jag känner att jag faktist har något att skriva. På vägen hem från jobb pratade vi om hur gott det skulle vara med just den mat jag gillar bäst, allra bäst i det turkiska köket. Faktum är att jag nästan blev hög på tanken…

Och vad väntar hemma?  Jo, Mercimek corbasi, taze fasulye och bulgur. Allt jag kunde önska och lite till. Med detta vill jag såklart bara säga att jag känner mig lyckligt lottad, och hur glad jag är att vi två, Jag och C, har en vardag tillsammans. ♥

One thought on “Det är sent…

Kommentera

