Nr 1000

Det är som vilken vanlig kväll som helst, C pillar med Logic, jag ser på tv, klickar på datorn och funderar på att trycka i mig resten av kolakakan som finns i frysen. Sedan vi fick besked om att vi fått visum har jag gått upp 4 kg, inte för att det är viktigt men det är ganska sjukt. jag har ätit så mycket mat dom senaste 2 månaderna och mått bra men sakta tar stressen över.

Nu tycker ni säkert att jag är dum, att jag tycker synd om mig själv, att jag är helt korkad – men tiden rinner iväg. Jag mår mer och mer skit för varje kväll för att den dagen är slut. Tiden rinner genom fingrarna och jag försöker att inte tänka men likaså är det som ett sjukt hamsterhjul där inne. Jag är livärdd för dagen då jag och Brum är ensamma. Samtdigt måste vi ha en ny plats att bo på, både med tanken på att jag bytt jobb men det tanken på själva huset med. Fukten är olidlig, ljudet från våningen över oss får oss att skrika rätt ut, plus plus plus. På 4 veckors jobb på nya stället har jag tyckt om att jobba EN dag (och jag älskar att jobba till vanligt.)

Nu ska jag trycka näsan rätt i halsen på C. Glömma allt det här.

2 thoughts on “Nr 1000

  1. Kan du inte få jobba där du jobba innan? Synd att du inte trivs;(
    När ska C åka? Kan man inte förlänga hans ja vad det nu är visum??
    Hoppas det ordnar sig för dig:)

    • Vi kan dessvärre inte förl’nga visumey då det är ett turistvisum och vi har redan maxlängden. Visserligen – vi ska söka UT men det kommer nog ta sin tid… Ang jobbet vet jag inte, känns dumt att ge upp efter bara en månad. Man borde jo försöka, eller hur? Kanske blir det bättre? Och jag vet ju att om jag gör det bra kan det ge fördelar senare. Svårt det här :/

Kommentera

