Söndag

Brumle sover på min mage, det har varit mörk i några timmar och tja… har stannat inne då det regnat mest hela dagen, Brumle verkar inte ha haft något emot det. Säsong 1 av Alias är snart slut, fint att det finns 4 kvar. Formen är aningens bättre idag, det är lite lättare att andas, men då har jag inte gjort något alls. Mest koncentrart mig på just Alias, men ok – det är söndag! Dessutom går det inga bussar ut till stallet heller.

Jobbar från klockan 15 imorgon, inget mig emot då jag får ridd på morgon samt hinner hem innan jobb för att ta ut Brumle ordentligt. Hoppas på en bra arbetsvecka, bättre än den förra, och helst bättre än den före det…

Kommentera

