En fluga i taket.

Tänk, om man kunde se sig själv genom andras ögon. Bara för en liten stund. Hade sällskap hem från jobb en dag, och fick helt plötsligt veta att jag var orädd och ”när som helst skulle kunna dra någon helt random plats bara för att, och så bo där. För att sedan göra det igen.”  Jag som är osäker, livrädd för förändringar och ensamheten. Jag som fick total panik och ringde mamma och grät då jag inte visste om jag kunde finna en lägenhet där Brumle kunde bo med mig. Jag som inte sovit i sängen, i sovrummet på 2veckor. Jag som egentlig inte vågar något.

Skumt.

3 thoughts on “En fluga i taket.

  1. Åh, inte länge kvar alls då! 🙂 Hur länge ska du vara här? Hur blev det med ”du vet vad”..(förhoppningsvis så vet du vad jag menar)? Ska du åka något till Sverige över julen eller stannar du i Norge?

    Jag har ingen lång historia med musmula utan smakade på det för första gången förra veckan då Ahmets mamma och pappa hade med sig lite musmula från byn. Blev inte direkt någon storfavorit hos mig, men är helt ätbar!

Kommentera

