Gone with the wind…

Fytterackern, vad det blåser. Har blåst hela natten och jag vet inte hur många gånger jag vaknat av allt oljud. Lufttrycket är helk hemskt också, precis som innan det börjar åska. Mitt huvud håller på att sprängas, och dessutom känns det som om bihålorna börjar bli täta. Bra tajming, inte…  Vi har klarat oss bra från vinden, inget som gått sönder eller som rasat över oss. Dock är det flera som fått sina bilar förstörda, takplattor som flygit till helvete och träd som ligger kors och tvärs över vägarna. Flygen går som normalt dock, skönt det.

Ska finna fram lite huvudvärks tabletter och göra klart allt så jag slipper hålla på i sista sekund. Åker hemifrån tiiiidigt i morgon bitti, så då finns liksom ingen tid för att göra det sista. Visserligen, ska tvätta en sista maskin men det torkar fort. För några dagar sedan fick jag värmepump! Tro mig när jag säger att den är helt underbar! Tvättade e maskin igår, hängde upp den framför värmepumpen och ca 3 timmar senare var allt torrt! På Eide tog det flera dagar innan det torkade, så det här känns som ren lyx! Och ja, varmt blir det också. Att det är det billigaste sättet att få värme elektrist gör ju ingenting heller. 🙂

2 thoughts on “Gone with the wind…

Kommentera

