Late night blog

Ja, egentlig borde jag sova. Med tanke på när jag ska upp, är det sent nu. Om mindre än 5 timmar ringer klockan, jag är inte klar för att börja gäspa. Inte fr tt jag är spänt eller har resfeber, tvärtom, jag är bara inte trött. Väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar, har inte den blekaste om vad jag ska ha på mig i under resan. Det jag lyckats med är att sända iväg Brum, duscha, innan det passade jag kidsen som bor ovan, blev nedbäddad i sängen till den älsta och så såg vi på Emil i Lönneberga. Jag kan inte låta bli att tycka om dem små liven. Alltid så glada, alltid så påhittiga.

Up, up and away…

Kommentera

