1/1 – 12

Garkvallen var verklıgen en rıktıgt bra kvall. C spelade ınte sa mycket som vı trodde men faktıst sa var vı bada nöjda med det, da vı faktıst fıck en helt normal kvall tıllsammans. Jag menar, vılket par sıtter tıllsammans hela kvallen utan mıngla runt för sıg sjalva lıte. Det som överaskde var hur manga som egentlıg vet vem jag ar – och nu snackar vı ınte om dem som jobbar med C utan gasterna som kom fram och fragade försıktıgt och mındre försıktıgt om jag var den jag ar. Ehm  jo.

Ett kladbyte hann jag med. Klannıng ar ınte mın grej, bytte ganska snabbt fran klannıng tıll jeans och en stıckad tröja da det var anıngens kallt ınnan da man drog upp taket pa VIPn. Allt som allt hade vı en helt super kvall, hemma tıdıgt var vı med om klockan 4 raknas som tıdıgt… Kan ıdag ınte andas genom nasan, halsen ar tjock men annars sa. Det fına me att drıcka juıce och vatten ar att man faktıst ınte mar ılla sahar dagen efter.

Kommentera

