Idag mår jag bra

Var klubbad 1o timmar i natt, eller nästan. Vaknade bara 4 gånger på 10 timmar, och känner mig faktist himla utvilad. Eller, ja mer än vanligt. Helt ok, bättre än igår. Skruvat isär dammsugaren, skruvat ihop den och insett om jag vill eller inte, så behöver jag nog en ny, ganska snart. Men, det går ett tag fram över. Brumle tog chansen att hoppa ut ur fönstret då det stod öppet samt att dammsugaren gick. Note to myself, ha hunden i bur under den kombinationen.

Och jag mår bra idag. Visst, magen gör ont. Det är det enda jag känner. Kanske just därför jag mår bra.

 

2 thoughts on “Idag mår jag bra

Kommentera

