Frossa

Det blev ingen säng, men jag vet ju iaf nu EXAKT vilken säng jag vill ha, var det finns och hur mycket den kostar.  Det är ett mål, och det är just det som behövs just nu.

Brumle har fått ett ben, jag har tryckt i mig en massa choklad. Idag har faktist varit en bra dag, typ fram till nu. Utan ironi, utan baktanke. Men ni vet, när det blir mörkt och dem flesta uppdateringarna på facebook lyder; sofamys med mitt stora ♥  på 3, 4 olika språk. Jag kramar istället skålen med choklad, och äter. Vad tusan, det är lov den här veckan, men likaväl…

snaaaart… hoppas jag.

Kommentera

