Lördag…

… och jag har ledigt. Planen är att åka in till Molde och se på en säng. Bötjar bli less på att sova på soffan, och ryggen med. Visst, i somvrummet ligger det två st madrasser men jag klarar bara inte av att sova på dem. När vi flyttade och tog dem ut ur sängramen (som är för stor för sovrummet) så såg vi att dem var fulla med gula och bruna fläckar. Usch. Och jag vill bara inte sova på golvet. Så idag hoppas jag på att vi finner något bra, till ett bra pris!

Har varit hemma i en vecka nu. Och det är på ett sätt så skönt att vara hemma. Eller, det ÄR skönt att vara hemma. För det här är mitt hem, mer än vad något varit på länge. Det som suger är att jag måtte resa hem själv. Men, han kommer. Han gör ju det, och det fixar sig. Herregud, det har fixat sig i 4 år, det fixar sig nu också.

Ska försöka hitta lite frukost, ta en alvedon och så är jag redo för dagen. Jag vurderar en tidig kväll, faktum är att trots ”sovmorgon” idag, skulle det vara skönt.

Kommentera

