D.E.A.D

Utan att veta varför är jag helt död. Funderar på att släka lyset, och bara sova redan nu, trots att klockan inte är 20 ännu.  Vad är fel?  Skruvat upp värmepumpen flera gånger sedan jag kom hem, och helt ärligt är det riktigt pissigt att vara ensam men inget att göra åt det. Bita ihop, och ha tålamod inte, eller något åt det hållet. Jag har iaf Brum, och det är ju inte lite.

Har öppning i morgon. Har inte öppnat på hundra år känns det som och vet inte alls hur jag ska fungera klockan 6 på morgonen. Hur hunden ska klara av att vakna och gra ifrån sig innan jag ska på jobb. Huff. Men det går nog. Kanske.

 

Kommentera

