Kalla lilla jag.

Är så kall att jag inte vet var jag ska ta vägen. Värmepumpen står på 25 grader, och jag hakar tänder under en filt. Har ätit konstant idag, och då menar jag typ konstant. Filmjölk, torkad frukt, annan ikke torkad frukt, makaroner och köfte, cottage cheese med jordgubbsylt och nu frukcoctail.

Tanken om att hoppa in i duschen slog mig, där om någon plats borde man ju bli varm, men jag har ingen aning hur jag ens ska kunna ta bort filten som är surrad runt mig för att komma till badrummet. Tycker att om det är influensa som härjar att den kan bryta ut istället för att bara ligga på lur, vilket jag trodde den skulle göra igår men icket. Jaja, blir kanske bättre, eller? Jag fortsätter ivartfall att äta. Finns säkert någon mening med det med. Kanske.

Kommentera

