Öronfel?

Man skulle jo kunna tro att han skulle passa bra in i Trasdockorna…

5 thoughts on “Öronfel?

  1. SV: ricinolja är egentligen till för förstoppning 😛 Men det sägs att det får håret att växa snabbare, och att det blir tjockare och friskare!! Så det bleker ju egentligen inte håret så, men jag har märkt att när jag duschat ur oljan att det åker lite färg också!! Så min dåvarande hårfärg hade blekts en aning!!
    Ja man vill ju gärna att det ska gå fort när det gäller sånt..
    Nu ska mitt hår få vila i 1-2 veckor innan jag kämpar vidare med att få det i den färgen jag vill 😛 Med inpackning varenda gång jag duschar!!

Kommentera

