60 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
29, och allt vad det nu kommer att innebära.

2. Vem var du minst två timmar under dagen?
Brumle, alltså hunden. Tro det eller ej, men han är ett vidrundrande sällskap!

3. Hur lång är du?
1,60 kort. Men det är inte så långt nr till backen när man väl faller och slår sig.

4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Vantage Point.

5. Vem ringde dig senast?
Cihan, halvt i sömnen.

6. Vem ringde dig senast?
Samma som i föregående fråga.

7. Vad stod det i det senaste smset du fick?
Antal minuter och sms kvar som ingår i mitt abonemang.

8. Föredrar att ringa eller skicka sms?
Sms, jag ogillar att prata i telefon, om det inte kommer till speciella personer da.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Di vor ce.

10. När du såg din mamma senast?
I höstas, jag minns inte riktigt när.

11. Vilken färg är dina ögon?
Blågrå?

12. När du vaknade idag?
4.00 6.30 och till slut 8.00

13. Vilken är din favorit julsång?
Passar denna.

14. Vilken är din favoritplats?
Noseplace ♥

15. Vilken plats tycker du minst?
Nej, jag vet inte. Allt och alla har sina för och nackdelar.

16. Hur tror du att du kommer att vara i tio år?
Mer stabil?

17. Vad skrämde dig mest om natten som barn?
Att sova ensam.

18. Vad var det sista som verkligen fick dig att skratta?
Brumle gjorde sitt allra bästa att komma åt ett par sockar som låg i tvättkorgen. Svårt att återge…

19. Hur stor är din säng?
180. Men föredrar  soffan för tillfället….

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Laptop.

21. Sover du med eller utan kläder?
Beror på tempraturen.

22. Hur många kuddar sover du i sängen?
4.

23. Hur många länder har du bott i?
Är inne på det 3 nu.

24. Var har du bott?
Robertsfors, Alanya, Trabzon, Eide, och nu Elnesvågen

25. Liksom skor, strumpor eller barfota?
Sockar…

26. Är du social?
Ibland?

27. Vilken är din favorit glass?
B&J

28. Vilken är din favorit efterrätt?
Sütlac.

29.Gillar du kinesisk mat?
Nope.

30. Och kaffe?
Uuh. Nej

31. Vad dricker du till frukost?
Frukost?

32. Sover du på något speciellt sätt?
Oroligt?

33. Kan du spela poker?
Nej, inte alls. Gjorde ett försök men det gick åt skogen.

34. Gillar du att gosa?
Det beror väl på.

35. Är du en beroende människa?
Mer eller mindre. Jag ogillar att känna mig låst och är väl då beroende av min frihet?

36. Känner du någon med samma födelsedag som du?
Japp. Pappa tex. Och en som jag jobbat med. Plus John Travolta.

37. Vill du ha barn?
Med tiden, om allt går bra.

38. Kan man ha något annat språk än svenska?
Pratar väl en del norska, så engelska och turiska. Har pluggat massa tyska och kan väl där om jag vill med.

39. Har du någonsin varit i en ambulans?
Jupp. Det gör ont att krossa knäskålen

40. Föredrar du havet eller en pool?
Jag vet inte. Det finns väl plus och minus med båda. Barnpoolen är dock alltid ett säkert kort.

41. Vad använder du helst pengar till?
Passar den.

42. Har du dyra smycken?
Nej. Har totalfobi för klockor, ringar, halsband. Tar hellre i insekter än smycken.

43. Vad är ditt favoritprogram på tv?
2 broke girls!

44. Kan du rulla med tungan?
Nope, har väl något att göra med generna, eller?

45. Vem är det roliga personen du vet?
Vet inte helt. Mr Bean?

46. Sover du med uppstoppade djur?
Varför ha fake när man kan ha äkta vara? Brumle är int helt fel att krama på.

47. Vad har du för ringsignal?
Efter att min telefon totaldött och jag måtte finna fram en gammal; något färdiginställt.

48. Har du kläder från när du var liten?
En tshirt från dagis. Som på den tiden gick nedanför knäna, nu är det bara lite kort i ryggen så egentlig passar den kanske in i dagens mode?

49. Vad är det du närmast dig nu som är rött?
En hundleksak

50. Flirtar mycket?
Mja, nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
Det hade nog inte varit så lyckat om jag hade försökt det.

52. Har du fått en biljett för fortkörning någonsin?
Svårt när man inte kör bil…

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Minns inte, men den var bra.

54. Om du läser tidningen?
Sällan.

55. Prenumeranter på tidningen?
Inte nu, nej.

56. Dans i bilen?
Haha, kanske.

57. Vad radiostation fick du höra det senaste?
Länge siden jag hörde på radio. Något turkist kanske.

58. Vad var det sista du skrev ner på papper?
Npgit jobbrelaterat

59. När du var i kyrkan senast?
Ledsen att säga att jag inte kommer ihåg …

60. Är du lycklig?
När är man lycklig?

Kommentera

