En trevlig kväll

Just kommit hem efter en trevlig kväll/eftermiddag uppe hos Stian och Linnea. Tacos och macarons, film och spel, mitt i detta ett hejdundrande sällskap. Har haft en himla bra påsk, mycket tack vare just dessa två kvällar som jag varit uppe hos dem. Tummen upp! Är fortfarande tätt i näsan men tycker att det lättar periodvis, det går i vartfall mot rätt håll!

Brumle har lagt sig, efter en liten springtur ute. Han piper lite med jämna mellanrum då det blir lite fel då inte lyset är släkt. Det är ganska otroligt ändå, att han är som han är.

Sista lediga dagen imorgon innan ny arbetsvecka, kvider mig lite med tanke på att jag inte riktigt är iform. Det blir långa dagar när man inte sover ordentligt, om jag säger det så. Men men, kanske det går till sig 🙂

Kommentera

