Borde, men borde inte.

Vad gör man när man inte kan sova? Jo, nätshoppar. Jag borde väl egentlig inte, men borde. Fant en skaljacka på stormberg.no som var det var 60% rea på och jag som inte har en skaljacka och är i stort behov av en, gjorde det man borde göra i en sådan sits. Tog med en tröja med. Alltid något som går hem, om inte annat under jackan när jag ska ut med hunden. Känner jag mig själv kommer jag att bo i den, nästa gång ska jag finna ett par joggebyxor och kanske löpartights… Nästa månad alltså!

    

Bilderna kommer från stormberg.no

Kommentera

