Onsdagar är kosedagar

Just hemkommen från jobb. Varit en helt ok dag, men energin är väl inte på topp. Likaväl är det svårt att bara sova nu, roar mig med att se Brumle leka med en tom toarulle (kastar upp den i luften, och springer efter den) samt att TVn går.  Borde sova, men när man borde sova får man sällan sova så här sitter jag. Men jag ska, jag ska.

Imorgon börjar jag 10, jobbar till 18. Onsdagar är ”kosedagar” som vi brukar säga, så vi hoppas att det blir så i morgon med 🙂

Nighty!

Kommentera

