Helg! Eller inte…

Solen skiner och jag och Brumle har varit ute och gått i en timme. Lite mycket vind men likaväl skönt och mycket bättre än snö och regn. Idag ska det gjutas utanför, med andra ord börjar verandan ta form. Plus att jag har äntligen funnit någon som vill ha mina gamla madrasser som dessutom kommer och hämtar dem. Dem ska bli hundsängar och borde inte användas till annat med tanke på hur dem ser ut på vissa ställen…

Kände en liten TGIF men nej. Jobbar kväll idag och kväll i morgon. Så blir inte så mycket helg. Jag knarkar C-vitamin och andas lite bättre med näsan. Men det bästa är nog det faktum att jag och Anna pratade nästan 2 timmar på msn igår. Det är pinsamt länge sedan vi pratade men så det har aldrig varit ett problem.

Nej. 2 timmar kvar tills att jag må på jobb. Hoppas på att madrasserna är long gone by then. Och jag är piggare. Ciao!

Kommentera

