Monday monday ain’t a funday.

Efter en timmes väntetid och 7 hela minuter inne hos legen fick jag pencillin. Trodde väl att det skulle vara svårare men det verkade mest som att han ville ha mig ut så fort som möjligt och bara gav mig det sista alternativet. Nåja, inte illa det. Efter att jag kom hem kan kam gott och gott säga att jag somnade efter lite frukost. Tydligen skulle jag känna skillnad redan eftr första tabletten men det vet jag inte om jag gör. Får se imorgon helt enkelt.

Drömmer allmänt konstigt nuförtiden. Inatt åkte jag till Trabzon med jobbet (?) och skulle stanna 3 dagar tex. Finns nog en del önsketänkande inblandat skulle jag, mixat med en del verklighet… Iaf, just ätit lite mat, myser med Brumle, som ska få en ordentlig promenad ikväll men innan dess lite BNTM.  Kanske lite Amazing Race, och så¨har jag lånat Stieg Larsson trilogin, filmerna alltså som jag tänkte se. Nu, kos!

Kommentera

