f.u.c.k

Ska man verkligen vara tillbaka på ruta 1 efter en pencillinkur (som i vartfall var skitstark mot magen) 2 dagar efter sista tabletten blivit tagen? Är så less och trött, med jämna mellanrum tjocknar halsen och med tanke på att det inte går att andas genom näsan överhuvudtaget, blir det ganska äckelt och jag kippar efter luft. Det faktum att händerna domnar och att det känns som om mitt bakhuvud snart sprängs gör ingenting så himla mycket bättre.
Jag vet. Mycket mycket gnäll.

Till det positiva, kom Lilly och hämtade mig på jobb så åkte vi alla fem på bytur. Åt påBK med gott samvete och drömde om en säng. Nu ska jag finna ett sätt att somna sittande, för liggande slutar i andnöd.

huuuuhhh.

Kommentera

