Status

Sovit som en kratta. Hela höger sidan är tätt, och då menar jag tätt.
Är ganska trött. Eller, väldans trött faktist.

Brumle sin status följer,
trots att vi varit vakna sedan tre timmar tillbaka, är han inte det minsta intresserad av att gå ut. Dem bygger veranda utanför och spikar, sågar och allt som följer med men han bryr sig inte. Ligger bara tätt intill mig och vilar huvdet på mitt ben. Finaste fyrbente ♥

Idag har jag en liten plan om att ta mig till banken. Efter det ska jag inte göra mer än det jag måste, vilket inte är mycket. Men innan dess ska Brumle ut en liten tur, och innan dess ska vi mysa tills min lille vän ger besked.

Kommentera

