Snö?

Seriöst? 6e maj och det SNÖAR?! Är det här ett dåligt skämt? Så, jag och Brumle sitter inne, han under en filt och borde kanske vilja ut men det verkar inte alls sådan.  Han har kikat ut ur fönstret och det tog inte länge innan han bokstavligen kröp under filten i soffan igen – that’s my dog!

Jag är mindre tät i näsan, men har fortfarande ont. Är sådär lagom sliten och att gå en normal tur med hunden gör praktist taget så att jag halvt somnar när jag kommer in. Jag saknar Cihan. Och inte lite heller. Sådär mycket att det river själen och allt annat så fort jag tänker på oss. Men där kommer Brum in. Vad skulle jag ha hjort utan honom?

Kommentera

