Monday

Från det att jag gick in på sjukhuset till att jag var ute igen tog det ca 10 minuter. Jag fick några näsdroppar som skulle öppna upp bihålorna men som vanligt bara brände det och så blev ännu mer tätt. Nice liksom. Det var helt greit da, inte lika fancy som i Grey’s Anatomy men kanske lika bra det. När man har varit på sjukhus får man dessutom äta glass, så det gjorde jag med.

Innan vi körde hem tog vi en omstickare till Averöy, hämtade lite tinger och kom hem för en liten stund sedan. Imorgon är det dags att ta turen till legekontoret (igen) och så om en vecka så får vi svar på röntgen. Fram och tillbaka, hit och dit. Kanske jag kan bli frisk snart? Borde, borde borde iaf.

Nej, kvällstur men bikkja kanske?

 

Kommentera

