Lasange

Varit hos legen, på jobbet med nya papper och fått tid på Molde sjukhus. Det gick fort da, imorgon ska jag vara där – IMORGON. Hade det varit NUS, sjukhuset hemma hade jag jo fått vänta i minst 2 veckor. Vad dem såg på CTn? Tja, det är kätt, tätt, fullt. Utan att jag ens förklarade hur ont det gör så sjukskrev dem mig veckan ut, och jag hoppas på förbedring, nu. Eller i morgon. Eller åtminstone en början. Inte för att jag  gillar sjukhus. Men… det blir nog bra iaf.

Middagen står i ugnen, Brumle framför TVn och försöker leka med hundarna i Pedigree reklamen. Jag vurderar att sova. Men borde vara vaken. Har varit på tur med Lilly och efter det myst med Alexandra. Lite mat, så en tur md Brum. Så natt tror jag. OM jag får sova. Ska i banken tidigt imorgon, så Molde. Önskar liksom att mamma var här, och kunde prata för mig. Kunde vara där. Ååååh – om jag kunde bli liten för en dag igen?

 

Kommentera

