Morgonstund har guld i mun

… och en supertätt näsa. Och en hyper valp med öronfel.

Samtidigt känns det som jag inte sovit överhuvudtaget. Trött som en kamel, och slapp i kroppen. Borde ta en massa tabletter men gruvar mig. Ska istället ta på mig kläder och ta ut Brumle tror jag. Inte för om jag vet att han vill ut då vädret är dåligt.  Men med lite kläder ska det nog gå bra.

Idag då det är tisdag får man väl börja räkna mer mot lördag, eller? Det är inte alls för tidigt? Neej nej. Lördag, hur många dagar kvar? För idag räknas jo inte; 3.

Nej, vindbyxor och fleecejacka på. Innan bikkja går och lägger sig, igen.

One thought on “Morgonstund har guld i mun

Kommentera

