Språkmiks

Min handlingslista alltså. Kan inte längre skriva ren svenska…

3 thoughts on “Språkmiks

  1. Haha, så där brukar min inköpslista också se ut! 🙂 Men en blandning av turkiska och svenska istället. Så går det då man bor utomlands en längre tid. 🙂 Jag har märkat att du har börjat använda mer och mer norska ord här på bloggen också, har du lagt märke till det själv? 🙂

    Kram!

  2. Det är inte alltid så lätt att hålla sej till ett språk när man är någon annanstans.
    Har ju själv blandat språk så mycket och länge att det blir lite roligt ibland =)
    Tack så mycket Emma. Jag mår bättre och försöker bara göra sånt som får MEJ att må bra.
    försöker hitta tillbaka till mej själv och få tillbaka min energi.
    Han var verkligen inte värd mej och är inte värd mina tankar.
    Men som du förstår så är 2½ år inte bara att radera på en sekund även om jag skulle fett uppskatta alt + control + delete =))
    Känslorna är döda men jag är sårad. . .
    Men jag vet att jag är stark och att jag är värd någon sååå mycket bättre.
    Hoppas du blir frisk snart.
    Kram M

  3. Det är klart att det är förståeligt! Som en liten bonus så får jag ju öva på de kunskaper i norska som jag skaffade mig lite under mina reseledarår men senare har glömt bort! 🙂

    Krya på dig!

Kommentera

