Well, well.

Tja. Man kan säga att jag lever. Efter att ha fått se bilderna från CTn betvivlar jag inte mig själv längre. Vänster kindbihåla är halvparten så stor som den ”borde vara” med andra ord minimal. Bihålan som ligger i pannan är helt igenkättat förutom några få bubblor med luft. Kindbihålorna ser likadana ut som den i pannan. Att jag knappt känner någon lukt är inget konstigt med andra ord, och att jag inte haft ett normalt luktsinne på flera år visar mot att jag gått med det här längre än 8 veckor.  Förmodligen sedan 8e klass. Med andra ord är det alltså inget som kommer att gå över på 10 dagar.

Men, nu vet jag. Vet att jag inte inbillar mig eller har låg smärtetrösk. Snarare har jag vant mig vid att ha lite ont hela tiden och vara mer eller mindre tätt i näsan hela tiden. Mysigt mysigt. Iaf, Linnea var snäll och väntade så jag fick åka med henne hem. Så har jag fått min dagliga (!) dos av Lilly och Alexandra. Tagit Lite tabletter nu tillsammans med Cultura (3 för 69 kr på Coop – BILLIGT) och nu så börjar vi, igen.  Hoppas på att det blir bättre iaf. Kanske kan det göra lite mindre ont iaf?

Nu, lite Paradise och så en kvällstur. Imorgon ska jag i banken igen 🙂

Kommentera

