En fin dag

Idag, har varit en bra dag. Visst, jag har haft ondare än på länge men vetskapen om att det faktist är riktigt och inte jag som bara inbillar mig. Efter en tur på banken, blev jag med Stian och Linnea till Kristiansund. Köpte en softshelljacka på outlet för 100 kr (från Navigate, vet inte vad det kostat förut men den är dritfin.) Lite stor är den dock, men tänkte att Cihan kan jo bruka den med, och tills dess kan jag bruka den när jag och Brumle ska på tur.

Vi har även handlat till på lördag, ost och kex och frukt.Lite tacos till middag och så ut med Lilly och Brumle. Så fick jag veta att mamma nog kommer till sommaren, bara tanken ger mog fjärilar i magen ♥ ååh. Jag kan inte vänta att få visa henne lägenheten och bara få ha lite mammatid. Plus detta, får jag nog en ny kompis imorgon. DET ni.

Med andra ord, en bra dag.

 

Kommentera

