Stolpskott

Hahaha, jag och Linnea hade planerat en stor kväll ikväll. Vi trodde nemligen att det var Grand Prix finalen i Baku ikväll. Så vi har köpt massa ost, kex och frukt – men det är jo inte förrän om 2 veckor! Haha, vi log ganska gott då vi fann det ut, och kom fram till att då har vi ännu mer och se framemot! Iaf, Norges bidrag framförs av Tooji, en ganska ung kille som jobbar inom barnavernet (typ socialen) som kontaktperson. Jag tyckte låten var helt ok, till att jag hörde den här versionen. Killen kan sjunga, och han är faktist ordentligt duktig! Till skillnad från Turkiets bidrag som jag tycker mest är en ursäkt till att dem inte vill vinna tror jag att det kommer att gå bra för både Norge och Sverige.

Kommentera

