Älskade, älskade säng! Men, jag när klockan närmade efter 10.30 så ville fyrbente ut. Jag har egentlig sovit ganska dårligt, smärtstillande har inte hjälpt mycket och jag har bitit sönder läpparna, igen. Brumle har tagit plats på soffan (under en filt såklart) och jag försöker mig på frukost. Ingen lätt uppgave med tanke på hur det känns hela fjeset.

Tro det eller ej, men ska upp till mina favoriter lite senare. Först en dusch och en del tabletter (vilket jag börjar bli omåttligt trött på) Vädret är trist men stora skyar och lite regn här och där. Tycker att det borde nli lite sommar snart. Med tanke på att det bara om några dagar är 17e maj och då är det jo massa uppstsånd och ting som skal ske, utomhus.  Jag har kanske inte direkta planer på just 17e maj men likaväl, resten av samhället har jo planer liksom.

Here we go again…

Kommentera

