Måndag

Vi kan diskutera hur smart det var att gå på jobb idag. Jag har halvt svimmat av, haft hjärtklappning och pendlat mellan svettningar och total nedfrysning. Det är ett under att jag tog mig hem och det faktum att en dame med securitas id stod och viftade med kontrollpapper mitt i mitt ansikte för att se om jag betalat alla mina varor, om jag hade kvitto och VARFÖR HADE JAG INTE HANDVÄSKA? Åååh.

Brumle är rastat, jag har haft på övermycket blåbärssylt i mitt fil och nu försöker jag finna sällskap till Brumles kvällspromenad. Har ingen större lust att gå själv. Imorgon blir det väl ännu ett samtal till legen. Yey me.

Väldans kul och uppmuntrande inlägg. Jag vet. Men wtf.

Kommentera

