Aoou.

Jag önskar jag fick sova på paroglin forte. Men jag blir helt paraniod, orolig och det går liksom inte.

Är sliten. Dyngtrött. Men får inte sova. Kramar en gigantisk fleecekudde och undrar varför jag bara köpte en. Sängen är underbar.
Imorgon;
Ringa legen.
Ringa mamma (om jag blir tillräckligt sjuk kanske hon kommer?)
Inta sängen. Bokstavligen.

One thought on “Aoou.

  1. Jag har skrivit ett inlägg om ”NH-människor” och ”vanligt hästfolk” på bloggen. Vart tog dem stora diskussionerna vägen egentligen? Tror att detta kan vara läsvärt, gå gärna in och kika 😀

    //RR- en växande hästblogg.

Kommentera

