Morgonmys

Min lille vän sover i soffan och jag har lyckats få upp mitt Ellos konto! Med andra ord har jag shoppat lite, det är lov när man väntar på samtal från doktorer. Lite skor, lite smått och gott. Och med god samvittighet! Det är sällan jag shoppar, och sällan mycket. Plus med 40% rabatt är det inget att diskutera (så varför sitter jag här och ursäktar mig?)

Statusen idag då? Inte så bra… Är tätt, mer än vad jag varit på en vecka. Smärtan är mindre trevlig och jag pendlar mellan feber och inte feber. Borde dock ta ut min lille vän. Skriva en handlingslista och gå och handla. Jag har lite planer om att laga pizza och lasange eller något som jag kan fylla frysen med så jag slipper laga så mycket mat kommande vecka. Eller ting till soppa eller något. Har lust att baka lite sådana kakor med chokladphiladelfia och oreokex också… Får se vad jag orkar. Något mer man kan laga lite stort av och frysa in?

Ser minst sagt framemot nästa måndag. Kanske jag kan få lite mer svar då, i förhållande till vad som ska ske med mitt lilla huvud.

One thought on “Morgonmys

Kommentera

