Good feeling!

Sjukt sliten.
Har fått nya smärtstillande, kan ta upp till 8 per dag. Pumpar in prednisolon.

Är nede litt, ligger i sängen och hade behövt noseplace, C sina armar runt mig, bli vaggad till sömns eller skrattat åt ett dåligt skämt. Senare ska jag upp till kidsen igen. Äta middag där, det blir bra! Jag har minsann haft tur, för vem får normalt så goda vänner i sina hyresvärdar? Dem är helt enkelt fantastiska!

Ligge litt till nu. Sen ska Brumle ut. Han är inte så glad i vädret och vill helst bara sova han med. Fine hunden min som varken piper eller klagar.

Som sagt, jag har haft tur eller hittat rätt eller helt enkelt bara förtjänat det. Det är god fölelse. Minst sagt!

Kommentera

