Zoo i lösvikt

Gått en tur med Brumle. Till Bölgen, alltså jobbet. Köpte ett par tights, klarade knappt att gå hem (det ar 10 min) fick skjuts av en kompis. Så nu sitter jag här. Tagit mer smärtstillande, äter lösgodis (på coop har dem Zoo i lösvikt, lycka!)

Brumle är orolig. Piper litt, rör sig i ett speciellt rörelsemönster. Jag är sliten. Otroligt trött. Alla tabletter gör mig illamående. Jag behöver någon (läs C) som håller runt mig. Jag vill bli frisk. Jag vill gå en lång, rask tur med Brumle utan att tro att jag ska svimma efter  15 minuter. Utan att få hjärtklappning.

Nu mer Zoo.

Kommentera

