Sliten

Brumle har fått på pysj och tuggar på ben. Jag är i valet och kvalet om jag ska ta en smärtstillande eller inte. Med tanke på hur det känns borde jag ta två, men sist jag en, mådde jag som om jag druckit en liter vodka på tom mage. Inte så bra med andra ord. Så, pest eller kolera?

Förövrigt… Sverige, Norge och Turkier kom med till Grand Finale på lördag. Vi har laddat upp med ost, kex och frukt! Jag glädjer mig som en liten unge, man behöver något att se framemot ibland. Jag har egentligt inte sett det på flera år, det är liksom int lika kul att se det ensam eller med någon som inte tycker det är kul, så att Linnea ser framemot det med, är verkligen mysigt!

Skall finna sängen min. Är trött, allmänt sliten trots att jag sovit 2 gånger idag. Det gör bara så ont. I hela huvudet, bultar i takt med hjärtat, har blitt tätt i näsan igen. Hade behövt någon som hållt om mig. Kanske jag bara sover på soffan med Brumle…

Kommentera

