Sömn

Ah… Faktist har jag sovit helt ok inatt, när jag väl somnade. Med andra ord mår jag bättre idag än jag gjorde igår även om det fortfarande bultar och spränger. Väntar på att legen ska ringa, samtidigt som jag har lust på potatissoppa. Och paj. Rababerpaj. Eller terte istället för paj? Hmm… får fundera på det där.

Molnigt idag. Och lika bra det. Jag har, milt sagt, reagerat på kombinationen pencillin och sol även om det inte stod något om det på bilaget. Så jag är mindre fin, om man säger så. Hela sidan på halsen, en del på bröstet och på axlarna. Nice! Eller inte… Det har iaf slutat klia. Men det ser inte ut. Jag ser ut som en jag vet inte vad. Men det går väl över. So peeps – att pencillin och sol inte går samman, är ingen myt.

Kommentera

