Stora planer

Tjoo! Jag mådde bra imorse. Bra jämfört med hur jag mått en längre tid, vilken känsla! Blev med Stian och Linnea till Molde, och kom hem med lite mat (jag hat handlat sinnsykt mycket mat den här månaden…) Lite från H&M och, en ny kompis! En Tassimo kaffemaskin, som det kommer att bryggas mycket choklad i! Ja, alltså… om någon har lust på kaffe ska väl det gå bra med.

Annars har jag stora planer för dagen. Har köpt köttfärs för att laga köttkaker, skulle kanske haft lite mer lök men skitsamma. Så var det den där pajen. Saken är den att om jag var på ruta 3 i morse, är jag på ruta 1, eller noll. Det gör svinont. Jag funderar på att spy och vill bara sova. Men, jag borde laga mat. Borde det. Och vaska hus. Jag fixar det bara jag vill. Tror jag.

2 thoughts on “Stora planer

Kommentera

