Dr Oz

Okej. Jag kommer att låta cheezy nu. Ni vet när man är hemma lite för mycket och har TVn som sällskap? *Vinkar* Tja… det har skett några gånger här kan man säga. Så när mann fastnar i en amerikansk serie, och väntar på att den ska börja så ser man ofta mycket annan skit, eller hur? Dock är jag inte så säker på att det bara är skit. Faktum är att just Dr Oz, som rubriken antyder faktist säger en del bra saker.

Idag tex, har dom visat första hjälpen för hundar. Plus en hel del annat. Alltså, om jag nämner det kommer jag bara att känna mig dum men det är egentlig sådana här ting som man vet men inte tänker på.  Ahh. Jag gillar Dr Oz. Geek varning?

One thought on “Dr Oz

Kommentera

