Shopping

Och mycket sådan. Klickade hem lite från H&M, och så från Nelly. Och så dagen efter det, så var det rea på H&M så jg klickade hem lite till, och precis då jag skickade iväg beställningen, fick jag sms och att det var 30% på allt på Cubus, och dit skulle Linnea. Jaja. Jag har inte shoppat på länge så det var helt säkert meningen.

Statusen idag?

Trött. Nummen. Men jag gillar min nya tröja skarpt. Faktum är att jag väntar på två till likadana. Sommar är det ju inte direkt, så varför inte köpa luvtröjor?

På cubus köpte jag dock en massa singletsi färger. Well done!

One thought on “Shopping

  1. Hejsan! Vet inte om du frågar rätt person nu, för jag och A har ju bara varit på en (EN!!!!) semester under 6 år även om vi planerat många fler. 🙂 Då vi åkte på semester för två år sedan så kollade jag en massa på olika turkiska sidor som t.ex. tatilsepeti.com och etstur samt bamtur. Finns hur många som helst. Kollar man för mycket så blir man bara tokig till sist av beslutsångest, i alla fall om man som jag har svårt att göra val. 😉 Ännu värre blir det om man läser recensioner om olika hotell på tripadvisor, det finns inte ett hotell som inte någon skulle ha något att klaga på. Sådana recensioner ska man alltså ta med en nypa salt. Vart funderar ni på att åka och när?

    Vad köpte du för fint från H&M, annat än luvtröjor? Jag som är H&M-holic går in på deras sida varje dag och ser ju att de har rea på en massa fina saker, men jag kan inte beställa hit! 😦 När kommer H&M riktigt att öppna shop online i Turkiet`??

    Hoppas du har det bra annars? Börjar du känna dig lite friskare?

Kommentera

