Torsdag

Det är faktist ganska bra väder ute. Fint väder faktist. Brumle ligger ute, i solen och flåsar men om jag flyttar kudden han ligger på i skuggan drar han den ut i solen igen, så ok. Då har han fått en och två chanser så jag antar att han vet vad han vill. Det blåser litt, och om det inte gjorde det, skulle det faktist vara sådär varmt så att till och med jag kallar det varmt.

Har sovit dåligt i natt med, vaknat och haft svårt att sova pga det krypande känslan i ansiktet, blandat med huvudvärk. Det känns som jag måste nsytta mig konstant men det går inte. Har fått tiden på sjukhuset framskyndad och ska dit nästa vecka, och några dagar efter det blir det Oslo över dagen. Yeey. Eller? Svängt ihop lite Oreo cheesecake chocolate cookies, men orkar inte grädda dem enda, väntar lite tänker jag.

Ha en fin dag!

Kommentera

