Fredag

Är mer död än levanade. Men, har gått en timmes tur, fjälltur till och med. Skickat iväg ett paket, sent som vanligt men tidigare än vanligt på samma gång. Men, efter det så tog det stopp. Eller egentlig tog det stopp lite tidigare för det, men jag måtte jo ta mig hem liksom.

Dagen har trots allt gått fort. Ätit mos på blomkål och delad spisspaprika som jag smörte med kremost. Lavkarbo, eller hur! Det enda jag hade lust på och just därfr blev det så. Tillbehör är bäst, varför äta annat än tillbehör?

Cihan kom med en idé igår också. En sådan som gör mig lite nervös. Gaah. Säger mer sen, kanske. Om det blir något…

Kommentera

