Where to go?

Då mitt pass snart är färdigt, så kan jag snart åka på semester, eller hem en tur. Jag vet bara inte var jag vill? Ska jag boka biljetter till Trabzon bara, ta det därifrån och se vad det blir? Eller planera en ferie sån som man normalt gör, boka flyg till feks Antalya, boka hotell och vara turist. Jag vet inte vad jag vill. Jag vill ner, hem. Hem till Cihan. Var i Turkiet spelar kanske inte så stor roll egentlig men på ett sätt måste jag bestämma mig vad jag vill. Om jag vill ha tid med hans familj och hänga i Trabzon eller om vi ska dra iväg någon plats och inte behöva tänka på allt vad det innebär med att vara i Trabzon?

Missförstå mig rätt, jag gillar staden. Jag har vänner där, och även familj om man ser det från en vis synvinkel. Men jag vet inte om jag vill eller orkar vara social på den måten den krävs att vara där. Haha. Jag vet, rörigt värre. Cihan säger så fint att jag får välja helt fritt vad jag vill och var vi ska, vad vi ska göra. Tack liksom. Om jag inte vet vad jag vill då?

One thought on “Where to go?

  1. Høres ut som en god idè å ta en ¨turistferie¨, bare dere to… 🙂 Skjønner hva du mener ang Trabzon. Jeg har lignende erfaring med Ankara, familien og vennene hans, livet der… Kan være bra for deg å ta en skikkelig ferie med avslapping, strand og sol, slik som man gjorde ¨før i tiden¨ 😉

Kommentera

