War hero

Brumle har varit i kamp, igen. Det är länge sedan sist, och än en gång var Brumle inte den som startade det heller. Men, det slutade bra. Den andra hunden var som tur inte s stor och hade sele på sig så det var inte helt omöjligt att hålla dem isär. Efter att Brumle gjort sitt försök på att försvara mig och sig själv satte han sig dock bara ned lite bak mig och skakade till att jag kunde ge över den andra hunden till mamman i familjen. Jag måste säga att min hund är väldans fin. Nu sover han, och jag kan inte låta bli att vara glad att min lille frybente är okej.

Senare idag ska jag på CT. Svaret får jag väl inte förrän i slutet på augusti men, men. Dessutom tror jag att jag figuretat ut var jag vill åka. Kaaaching!

Kommentera

