Cold, cold, cold.

Fryser som en nakenhund mitt i vintern. Alltså, det är våldsamt.  Tur nog ligger Brumle under filten med mig, han var förövrigt helt i upplösningtillstånd för ett tag sedan då filten inte var i soffan. Han är lite söt, är han inte?

Ska hoppa i duschen snart tänkte jag. Kanske jag mår lite bättre efteråt. Egentlig är det länge sedan jag mått såhär nu, iaf runt 3 veckor. Länge nog. Har lust att sova, lust in i sovrummet, in i sängen. Men om jag lägger mig nu får jag knappast sova inatt. Har räknat lite dagar, men ska hålla mig lite innan jag räknar officiellt. Åh, jag vill åka nu. Först kommer dock mamma, så ska jag hämta mitt pass och så… så ska jag få krama min andra hälft. ♥

 

Kommentera

