Hey baby, I think I’m gonna marry you

Mitt hjärta slog några extra slag igår. Jag blev 19 igen och nykär. Jag skäms lite över alla gånger jag varit osäker, arg för ingenting och velat ge upp. En sak är säker, vi har en ganska kul historia att berätta för barn och barnbarn. Och det är precis vad vi ska göra, på samma sätt som igår. Men 17 olika infallsvinklar, och känner jag min andra hälft så finns det ting han kommer att överaska mig med, även då.

Vad andra än säger. Vi har hittat rätt.

Kommentera

