Weight of my shoulders

Ni vet, när man gick i skolan och hade en massiv ryggsäck som säkert vägde runt 1o kg och känslan när man kom hem och fick den av axlarna? Typ så känns det nu. Har fått ordna lite semester åt min lille vän medans jag är borta. Han ska vara hos en kompis som stått i samma stall som mig tidigare, hon har hund och häst och en gård där han kan få vara ute om dagarna om vädret tillåter.

Brumle är jo min baby så det är inte bara bara att finna någon som kan ha honom när jag är borta. Men nu känns det bra, väldigt bra!

Kommentera

