Måndag

Sovit som en kratta, igen. Smärtstillande fungerar inte, iaf inte dem som inte gör mig illamående. Känner mig ganska deformerad och skev i ansiktet och vet inte riktigt hur jag ska få ut fyrbente men han har just lagt sig bredvid mig och verkar sova så kan nog vänta ett tag till.

Har inga direkta planer för dagen. I eftermiddag kommer en dame som ska hämta kläderna jag rensat ut, för att ta med dem till Polen. Bättre det än att dem ligger hos mig och aldrig blir använda. Så hoppas att det är ting någon kan använda, egentlig tror att dom ville ha barnkläder, men det som är rensat ut kan väl en ungdom använda. Eller en vuxen i min storlek.

Nej, ska försöka ta mig ut med min lille hund. Finna fram lite andra smärtstillande och vänta på legetimme…

Kommentera

