Bokar, bokar och bokar.

Bokat ännu ett flyg plus aiport hotell. Jag vägrar sitta på flygplatsen hela natten eller ha 35 minuter mellan flygen. No way jose! Gjorde likadant förra året och det var otroligt skönt att komma fram och inte vara total utsliten. Ska annars inte skryta över formen. Men, jag har iaf fått sova. Dock tack vare lite en del smärtstillande som ger konstiga drömmar.

Av någon anledning, alla sådana gånger när drömmarna är ganska konstiga handlar det om att jag har flera hundar, fast alla är egentlig Brumle. Fast Brumle uppdelat i flera olika stadier. En som alltid sover, en som alltid leker, en som hoppar upp och ner. Och så en som jag aldrig hittar. En som gnyr och gråter men jag finner honom inte. Konstigt. Fast kanske är det inte så konstigt att jag drömmer om den som jag ser mest av i löpet av dygnet?

One thought on “Bokar, bokar och bokar.

Kommentera

