Discovery

Och inte en sådan bra en, kanske inte heller en ny. Jag har typ, inga kläder. Jag har joggebyxor, och huvtröjor. Lite stora shirts. Där tar det nästan stopp. Eller, alltså. Jag har jeans och så men inget att egentlig ha till jeansen om jag ska göra annat än gå på tur med Brumle. Så, jag har typ… 4 par shorts. Några lösa toppar, och en en lös tshirt. Två klänningar som säkert passar men som jag känner mig som en clown i, en halvfet clown.

För att inte tala om bikinisituationen. P A N I K.

Hejdå.

One thought on “Discovery

Kommentera

